Denna dag har gått så nedrans snabbt att det känns som om den pågått i flera dagar

Fy vilken jobbig dag det har varit, bara bara bara trubbel känns det som.

Och egentligen så får jag skylla mig själv för vaarje gång jag kommer in sent (08:20) så hinner det av någon anledning gå snett. Så jag ska sluta komma in sent tror jag och jobba över dom gånger jag behöver sitta till 17:00


Väntar nu på att få min foundation till det kittet jag köpte igår och givetvis min "trollstav".
När Jessica sa trollstav så började jag tro att det var helt fel homeparty jag var på men sedan visade det sig bara vara en highlighter :) inte för att det hade varit konstigt om det inte var det, men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0