En förmiddag på stan

Fick sjukt shoppingsug imorse när jag vaknade så jag var tvungen att spendera lite pengar kände jag.

Jag köpte:
ett par jeans
ett par leggins
3 tröjor
handdesinfektion (man kan ju inte gå på stan och åka buss och ta i massa smutsiga saker och sedan stoppa in en snus under läppen, då får man ju massa sjukdomar)
ipren (mot mensvärk)

och sedan vandrade jag till lagerhaus för att inhandla massa blockljus och doftljus inför vintern och där låg den... den mest fruktansvärda äckliga fantastiskt mjuka gosiga underbara filten, den är så jävla skön, mjuk som jag vet inte vad.

en sak är säker, ska man köpa en skön och fin filt så är det Lagerhaus som gäller (inte den första jag köpt där)

mmmmm.... så gosig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0