Man var ganska elak när man var yngre

Jag minns att både jag och min bror var så jävla självgoda när vi var i tonåren, så fort det fanns någonting att spegla sig i kollade båda på sig själva och sa "fan jag är så jävla snygg".

Samtidigt hade vi väldigt roligt åt att jävlas med mamma och pappa och brukade säga att dom var så fula.
Det vanligaste var "även en stjärna kan födas i en rutten familj" ahahaha, jadu, det kan inte varit kul att ha oss som galna egoistiska tonåringar.

Men speciellt en sak kommer jag ihåg så väl, det var när jag gick i skolan och vi började jobba med negativa tal, så skulle min bror ge mig tips på hur man kan komma ihåg att  plus och plus eller minus och minustal alltid blir plustal. Detta var hans resonemang:

Om du tar mamma och så tar du pappa så har du två minus. Och sen tar du mig eller dig som kommer från mamma och pappa så har du ett plus.

HAHAHA det var så jävla roligt... minus och minus blir plus.

Fy vilken tur att man inte är riktigt så elak längre...

Kommentarer
Postat av: mamam

ja inte har det varit lätt att vara mamma inte... snyft

2009-10-12 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0